El conseller d’Educació, Antoni Vera, detalla en el Cercle les seves propostes de formació 

El titular de la conselleria d’Educació i Universitats del Govern, Antoni Vera, ha fet un seguiment i anàlisi de les propostes incentivades per la seva cartera durant el que va de legislatura i així ho ha exposat en el Cercle. 
 
Conscient del pes de l’educació per al jovent balear i el seu futur professional, el conseller ha detallat els problemes amb els quals es troben els docents i l’alumnat de les illes Balears amb la taxa d’abandó escolar més alta com a indicador del resultat de polítiques no consensuades entre tots els agents implicats. 
 
Vera no ha eludit parlar de les deficiències de recursos que sofreix el sector o de la falta de vocació dels joves per a dedicar-se a l’ensenyament i que totes dues coses redunden en la qualitat de l’educació. Vera ha assegurat que:Per a conèixer la qualitat dels centres, s’avaluen els coneixements adquirits“. 
 
Per a Vera la necessitat d’impulsar la formació professional com un pla a llarg termini i la implementació d’un pacte governamental que segueixi unes línies clares que aconsegueixin transformar el futur dels estudiants. 

Un viatge a través de Kavafis en el Cercle
El problema de l’habitatge, analitzat amb el conseller del Govern.