Antoni Horrach, CEO de HM Hotels, candidat per Balears al Premi Emprenedor de l’Any de EY

L’acte de proclamació ha estat presidit per la Secretària d’Estat de Turisme, Isabel Oliver, i ha reunit nombroses personalitats de l’àmbit empresarial
El candidat competirà el pròxim 20 de febrer en la final nacional de la vint-i-quatrena edició del Premi Emprenedor de l’Any de EY

Antoni Horrach, CEO de HM Hotels, ha estat proclamat avui finalista per Balears del Premi Emprenedor de l’Any de EY. Un guardó que enguany celebra la seva vint-i-quatrena edició i que compta amb el patrocini de BNP *Paribas i la col·laboració del IESE Business School.

L’acte de proclamació, presidit per Isabel Oliver (Secretària d’Estat de Turisme), ha congregat a Palma a nombrosos representants del món institucional i empresarial de l’arxipèlag, entre ells finalistes del premi d’anteriors edicions. El candidat finalista ha estat acompanyat, entre altres, per Juan Manuel Martín de Vidales (Soci de EY a Mallorca), Christophe Cortale (Director de Banca Corporativa i Institucional de BNP Paribas a Catalunya) i Tania Ramírez (Directora de Open Programs Barcelona en el IESE Business School).

Antoni Horrach competirà el pròxim 20 de febrer a Madrid representant a Balears en la final nacional del Premi Emprenedor de l’Any de EY, al costat de la resta dels candidats finalistes de les diferents zones en les quals se celebra el guardó. Fins avui es coneixen els candidats de Comunitat Valenciana i Regió de Múrcia (Antonio Arias Paredes, Vicepresident i CEO de Grup Vectalia); Zona Centre (Alfonso Sesé, President de Grup Sesé, i Clemente Loriente, Conseller Delegat de Incarlopsa) i d’Andalusia i Extremadura (Ignacio Osborne, President de Osborne).

Posteriorment, el guanyador nacional de la present edició competirà en Muntanya Carlo amb al voltant de 60 representants de tot el món per a alçar-se amb el Premi Emprenedor de l’Any mundial de EY.

HM Hotels, vocació hotelera i passió per l’interiorisme

La cadena hotelera familiar nascuda en 2002 és fruit de la unió de la vocació hotelera i la passió per l’art i l’interiorisme. Tots dos aspectes són notables en HM Hotels, a través d’un servei d’alta qualitat i unes instal·lacions que aposten per un disseny d’estil mediterrani, tant als seus hotels urbans com en els vacacionals i dins de les seves dues marques: HM Hotels i whala!hotels.

La cadena compta en el seu portfoli actual amb un total de divuit hotels entre Mallorca, Mèxic i República Dominicana, i en el seu pla d’expansió de 2020 inclou la incorporació de quatre més.

José Miguel Maté i Daniel Lacalle expliquen les oportunitats d’inversió en un entorn incert
La nova Xina