Borisgrafic va iniciar la seva col·laboració amb el Cercle d’Economia de Mallorca per desenvolupar una estratègia de comunicació
Borisgrafic es converteix en nou soci col·laborador del Cercle. A la fi de 2017 l’empresa balear va iniciar la seva col·laboració amb el Cercle d’Economia de Mallorca per desenvolupar una estratègia de comunicació i ha acabat amb la unió de Javier Zaforteza i Toni Esborres (representants de Borisgrafic) a la nostra institució. L’estratègia dissenyada per ells havia d’estar alineada amb els objectius del nostre pla estratègic (entre els quals, està arribar a un públic més divers). Aquest procés ens ha dotat no solament d’una nova identitat visual, sinó també d’un discurs actualitzat i creïble, basat en els valors únics del Cercle.
Borisgrafic continuarà prestant col·laboració amb el Cercle per continuar creixent de manera coherent amb les bases establertes en el projecte i atendre les noves oportunitats que sorgeixen contínuament en el desenvolupament de la nostra activitat.
Pel Cercle comptar amb Borisgrafic com a nou soci-col·laborador és gran pas cap a la seva modernització i va continuar creixement. L’empresa mallorquina es dedica al desenvolupament de marques i estratègies de comunicació. Han dissenyat programes d’identitat i campanyes de comunicació per algunes de les empreses i institucions més rellevants del nostre entorn. La seva llarga trajectòria i el seu enfocament, orientat sempre a la posada de valor de les realitats del client, els han convertit en un referent en la seva especialitat.