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Marc Puig
14 noviembre, 2019/19:30 - 21:00
«Puig, una empresa en un entorno global»
Conferencia y cena-coloquio a las 19.30h en el Hotel GPRO Valparaiso
Repasaremos la actualidad económica y empresarial de la mano de uno de los directivos más destacados de España.
Marc se unió al grupo familiar como director de investigación y desarrollo y desarrollo de nuevos productos, y en 1996 fue nombrado presidente de Puig en los Estados Unidos. En 2001, regresó a Barcelona para asumir el cargo de presidente de la división de moda, supervisando a Carolina Herrera , Nina Ricci y Paco Rabanne. En 2004 fue nombrado director ejecutivo y tomó medidas para combatir el estado financiero de la compañía, cerrando cinco de sus 10 fábricas para centrarse únicamente en marcas de fragancias de alta costura y prestigiosas. Tras el renacimiento de la compañía, Marc se convirtió en presidente de la junta en 2007.
Grupo Puig es hoy uno de los seis principales grupos de perfumería del mundo, en el que trabajan 4.200 empleados y cuyos productos se venden en 150 países (el negocio internacional supone un 86 % del volumen) facturando 1.645 millones de euros anuales.
«Puig, una empresa en un entorn global»
Conferència i sopar-col·loqui a les 19.30h a l’Hotel GPRO Valparaiso
Repassarem l’actualitat econòmica i empresarial de la mà d’un dels directius més destacats d’Espanya.
Marc es va unir al grup familiar com a director de recerca i desenvolupament i desenvolupament de nous productes, i en 1996 va ser nomenat president de Puig als Estats Units. En 2001, va tornar a Barcelona per a assumir el càrrec de president de la divisió de moda, supervisant a Carolina Herrera , Nina Ricci i Paco Rabanne. En 2004 va ser nomenat director executiu i va prendre mesures per a combatre l’estat financer de la companyia, tancant cinc de les seves 10 fàbriques per a centrar-se únicament en marques de fragàncies d’alta costura i prestigioses. Després del renaixement de la companyia, Marc es va convertir en president de la junta en 2007.
Grup Puig és avui un dels sis principals grups de perfumeria del món, en el qual treballen 4.200 empleats i els productes dels quals es venen en 150 països (el negoci internacional suposa un 86% del volum) facturant 1.645 milions d’euros anuals.